Recomandari

Verdino isi redefineste imaginea printr-un rebranding fresh si autentic

By  | 

Verdino, pionierul pentru produse pe baza de plante alternative la carne, anunta cu entuziasm o noua strategie de rebranding ce are ca scop consolidarea pozitiei sale pe piata, redefinirea valorilor si asteptarilor consumatorilor.

Noua identitate de brand a fost definita pe baza insight-urilor relevate din studiul propriu realizat in 2024, care a oferit o perspectiva concisa asupra perceptiei obiceiurilor de consum in privinta produselor vegetale. Rezultatele acestuia au evidentiat interesul crescut al consumatorilor pentru sanatate si diete echilibrate care includ produse cu legume sau bazate pe diferite tipuri de proteine vegetale, care sunt usor de integrat in rutina zilnica si au un impact pozitiv asupra starii de bine.

Zambetul Verdino – Gustul care te face fericit!

Noul logo, un zambet larg, reprezinta nu doar bucuria de a manca bine, ci si satisfactia de a face alegeri bune pentru tine si pentru planeta.

Acesta este completat de sloganul clar si memorabil, Live. Life. Green, mesaj ce creeaza o conexiune emotionala cu consumatorii, dar mai ales reflecta perfect valorile brandului- angajamentul fata de un stil de viata echilibrat, sustenabil, conectat la natura: Verdino te face sa zambesti si sa te simti bine cand mananci!, Te simti bine cand iti plac gustul si ingredientele, Te simti bine cand te gandesti la animale, la mediul inconjurator, la viitor, la propria persoana!   

Totodata, prin actualizarea portofoliului, atat in ceea ce priveste retetele, cat si designul ambalajelor – acum mai atractive si moderne – Verdino transmite mai evident, beneficiile produselor sale: continutul ridicat de proteine, vitaminele si mineralele adaugate.

Dupa un proces complex de intelegere a obiceiurilor de consum, lansarea unei noi imagini de brand Verdino marcheaza un moment important in calatoria noastra! Verdino inseamna mai mult decat produse vegetale – este o experienta autentica de gust, asa cum au declarat consumatorii in studiul nostru.

Rebrandingul Verdino marcheaza o noua strategie de portofoliu, prin care ne propunem sa trecem dincolo de imitarea produselor traditionale pe baza de proteina animala si sa dezvoltam produse proprii, mai usor de recunoscut si de integrat in obiceiurile alimentare ale consumatorilor. Ne concentram pe crearea unor alimente bazate pe un mix de proteine vegetale, imbogatite cu vitamine si minerale, care au castigat tot mai multa popularitate in ultimii ani si pot deveni o parte naturala a dietei zilnice.

Proteinele, vitamina B12, fierul si zincul sunt nutrienti esentiali, adesea deficitari intr-o dieta preponderent vegetariana. Noile produse Verdino sunt concepute pentru a oferi un aport echilibrat, contribuind astfel la o alimentatie completa si nutritiva, pastrand in acelasi timp gustul consacrat si apreciat de consumatorii nostri.

Prin actualizarea portofoliul Verdino si, implicit prin noul design de ambalaj, intentionam sa fim mai mult decat un brand de hrana vegetala –  sa fim inspiratia din fiecare farfurie, prima alegere pentru cei care cauta o alimentatie echilibrata, sustenabila si plina de savoare.’’, a declarat Celina Condorovici, Marketing Director, Verdino Green Foods.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *