Fashion&Beauty

Catalin Botezatu revenire în forță! A pus în scenă o poveste de Crăciun pentru lansarea colecției mass market

By  | 

Revenirea spectaculoasă a lui Cătălin Botezatu după o perioadă în care a avut probleme serioase de sănătate a fost motiv de mare bucurie pentru invitații la primul lui show de modă de după perioada de recuperare, realizat și produs de el integral. Designerul a fost îndelung aplaudat și ovaționat de toți cei prezenți la finalul lansării deja obișnuitei colecții mass market din prag de sărbători.

“Am încercat să aduc un pic din magia Crăciunului, am creat un colț de parc cu un brad frumos și o bancă, am adus o actriță de la Teatrul Excelsior și pe fetița Iannei Nova, Erikuța, ca să am un moment care să ne îndemne să fim mai buni, am avut chiar și un șemineu. Am vrut să îmi port invitații într-o poveste și se pare că am reușit. A fost emoționant să văd atât de mulți oameni dragi mie, să simt pur și simplu bucuria lor că sunt bine, să îi am aproape. Nu există sentiment mai frumos decât acela să simți că ești iubit, susținut și că îți este apreciată munca. Le multumesc enorm celor prezenți pentru că au stârnit un amalgam de
sentimente și de emoții în mine”, a declarat Cătălin Botezatu.

Teo Trandafir, Diana Dumitrescu, Ilinca Vandici, Simona Pătruleasa, Raluca Bădulescu, Cătălin Scărlătescu, Cătălin Cazacu, Giani Chiriță, Șerban Copoț, Adina Halas și multe alte persoane publice au fost în sală și l-au aclamat și susținut.

Cătălin Botezatu extinde parteneriatul cu Kaufland și lansează în exclusivitate colecția de iarnă Smart Fashion Winter. Noua colecție Smart Fashion Winter a fost lansată ieri în cadrul unui eveniment de seară care a reunit personalități din lumea mondenă, la Kaufland PopUp Restaurant din Capitală.  Lansarea încununează trei ani de colaborare între designerul român și Kaufland, timp în care au fost create numeroase colecții de sezon, în cadrul liniei Smart Fashion by Cătălin
Botezatu.

Noua colecție se remarcă prin calitatea foarte bună a produselor, a croielii, a materialelor – aspect esențial pentru creațiile dedicate sezonului rece. Datorită colaborării cu Kaufland, am reușit să facem produsele accesibile oricui, printr-un preț excelent. Mă bucur că după 3 ani de colaborare parteneriatul nostru crește și iată că dezvoltăm împreună și produse în alte categorii – home&deco și wines, pe lângă continuarea liniei Smart Fashion cu noi creații vestimentare, sezon după sezon”, spune designerul de modă Cătălin Botezatu.

Produsele Cătălin Botezatu sunt foarte bine primite de clienții noștri și se epuizează în timp record. Scopul nostru este să dezvoltăm cât mai mult colaborările cu parteneri români și ne bucurăm că reușim să oferim clienților noștri noi tipuri de produse, surprinzătoare, cu un design care se bucură de semnătura unui artist desăvârșit și foarte apreciat la noi și peste hotare – Cătălin Botezatu”, a declarat Valer Hancaș, Director Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Noua colecție de iarnă cuprinde peste 30 de articole pentru bărbați și femei, printre care pulovere și helănci călduroase, geci și veste confortabile, rochii chic, lenjerie intimă, dar și accesorii precum mănuși elegante, curele, portofele – cu o varietate de modele și culori, practice și ușor de purtat. Creațiile Cătălin Botezatu sunt disponibile exclusiv în magazinele Kaufland.

Colecția de iarnă vine după lansarea recentă a colecției de toamnă by Cătălin Botezatu în magazinele Kaufland, ce reunește produse fashion pentru casă, toate asortate, cu design atrăgător și fabricate din materiale de calitate: 10 articole home&deco, precum lenjerii de pat confortabile, pături și cuverturi călduroase, perne decorative, halate de baie confortabile și prosoape din bumbac 100%.

Tot în cadrul parteneriatului, Cătălin Botezatu a creat și noua colecție de vinuri Vin by Cătălin Botezatu, disponibilă exclusiv în magazinele Kaufland din țară în stoc limitat. Colecția oferă 4 variante de vinuri din soiurile Cabernet Sauvignon Roșu, Chardonnay Alb Sec, Merlot Roșu și Sauvignon Blanc Sec. Vinurile sunt create de un producător din Republica Moldova, Crama Orhei, multi-medaliat și deținător a peste 300 de premii și distincții, printre care și locul 2 la competiția Chardonnay du Monde 2008. Produsele au un design special, inspirat de povestea și aroma fiecărui soi și creat de Cătălin Botezatu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *