News

21 de copii vad marea pentru prima data in Campania #PrimaZiLaMare cu Paralela 45:

By  | 

21 de copii cu posibilități materiale reduse, care nu au văzut niciodată Marea Neagră, au ocazia să o vadă pentru prima dată în campania de reponsabilitate socială #PrimaZiLaMare, desfăşurată de turoperatorul Paralela 45. Copiii, cu vârste între 8 și 14 ani, aflați în grija Organizației Umanitare Concordia, se bucură de plajă, mare și numeroase activități pe litoral în perioada 21-24 iunie.

Programul campaniei cuprinde activităţi educativ-distractive zilnice la malul Mării Negre, în stațiunea Mamaia, cum ar fi competiții pe plajă alături de Cercetașii Marini ori activități la piscină și în Eforie Aqua Park, precum și vizitarea Grădinii Zoologice din Bucureşti.

Lansată în 2017, campania #PrimaZiLaMare face parte dintr-o serie de campanii de responsabilitate socială derulate de turoperatorul Paralela 45 de-a lungul timpului, care au în prim plan educația, copiii defavorizaţi, protejarea mediului și activitățile culturale.

„Credem în tânara generaţie și ne implicăm constant în dezvoltarea ei. Fiecare copil merită să aibă o copilărie fără griji și cu momente cât mai frumoase, iar prin campania #PrimaZiLaMare vrem să îndeplinim o parte din dorințele celor mici. Ne-am propus ca #PrimaZiLaMare să se desfășoare an de an pe termen lung și, de asemenea, sperăm să devină o campanie naţională căreia să i se alăture mai multe agenții de turism prin care copiii cu posibilități materiale reduse să se bucure de o vacanţă pe litoralul românesc”, spune dr. Alin Burcea, CEO Paralela 45.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *